PUDEŁECZKO BEGLOSSY Kolory lata (czerwiec 2021).

poniedziałek, 19 lipca 2021

"Kolory lata" to nazwa najnowszego pudełeczka beGLOSSY. Rzeczywiście wszystko w pudełeczku jest totalnie kolorowe! W boxie jest 6 pełnowymiarowych kosmetyków. Zapraszam Was do przedstawienia zawartości:

HASK - Argan Oil, Szampon i odżywka do włosów

Cena: 34,99zł/355ml - miniaturka

Są to dwie miniatury - rewitalizujący szampon + odżywka marki Hask. W ich składzie możemy znaleźć naturalne olejki, proteiny soi czy kukurydzy. Po użyciu tych produktów włosy są nawilżone, pełne blasku i bardzo łatwe do rozczesania.

MYLAQ - lakier hybrydowy

Cena: 22,99zł / 5ml

Kolejnym produktem jest lakier do paznokci. Ja dostałam wersję hybrydową i bardzo się z tego powodu cieszę, ponieważ częściej używam hybryd niż klasycznych lakierów. Zamiennie taki lakier tradycyjny właśnie można było dostać. Kolor, który trafił w moje ręce to taki pastelowy, delikatny fiolet. Jak tylko go użyję na pewno go u siebie pokażę.

VOLLARE COSMETICS - Puder sypki z glinką zieloną

Cena: 2,99zł / 6g

Kolejny produkt jest pełnowymiarowy. Jest to sypki puder z glinką zieloną. Ma on wyrównywać koloryt skóry i zapewnić długotrwały efekt matu. Kolejną jego super właściwością jest zapobieganie powstawaniu niedoskonałości. Puder polecany jest dla skóry mieszanej i tłustej. Co ważne puder jest produktem wegańskim.

INGRID COSMEICS - Mleczko & serum do twarzy

Cena: 37,99zł/30ml

To jest produkt 2w1 - mleczko i serum. Ma on skutecznie łagodzić podrażnienia i dogłębnie nawilżać skórę oraz przyspieszać jej regenerację. Świetny produkt na lato, kiedy dokładnie tego wtedy potrzebujemy.

BIELENDA - Cloud Mask, bąbelkująca maseczka do twarzy

Cena: 6,99zł / 1szt --> 2 sztyki w pudełku

W pudełku znalazły się też 2 bąbelkujące maseczki do twarzy. Do mnie trafiła wersja Mangu (energetyzująca) oraz Merry Berry (detoksykująca). Maseczki odżywiają skórę oraz zapewniają delikatny mikromasaż naskórka. 

PIERRE RENE PROFFESIONAL - Pure Pigment, sypki cień do powiek

Cena: 19,99zł / 1szt

Ostatnią rzeczą jest sypki cień do powiek marki Pierre Rene. Pyłek może się sprawdzić nie tylko podczas wykonywania makijażu oczu, ale również przy robieniu makijażu ust czy manicure/pedicure. Jestem też ciekawa jak wypadłby takie pyłek w stylu pyłków typowych do hybrydy - z pewnością muszę wypróbować.
Podsumowując wszystkie produkty w najnowszym pudełeczku beGLOSSY KOLORY LATA to wszystkie kosmetyki są warte około 310zł wraz z produktem specjalnym, którego niestety ja nie dostałam. 
Pudełeczko beGLOSSY można kupić na beglossy.pl w cenie 39-49zł w zależności od wybranej subskrypcji.
Co sądzicie o zawartości najnowszego pudełeczka beGLOSSY  KOLORY LATA? Ja jak zwykle jestem zachwycona.

2 komentarze:

  1. Skusiłabym się na takie pudełeczko, a najbardziej na ten jasnofioletowy lakier (to zdecydowanie mój kolor!) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten lakier jest naprawdę świetny :). Ja uwielbiam hybrydy!

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia