Wybielanie zębów. Czy warto?

piątek, 14 kwietnia 2017

Jeden z gadżetów, który testuję w ostatnim czasie to prezent od White With Style. Od dłuższego czasu myślałam o wybielaniu zębów. Słyszałam różne opinie na ten temat aż w końcu zdecydowałam się na ledową lampę. Kto z Was nie chciałby mieć białego, pięknego uśmiechu niczym z czasopism? Zawsze o tym marzyłam. Jestem szczęśliwą posiadaczką zdrowych, bezproblemowych zębów, ale niestety nie śnieżnobiałych. Nie potrafię się oprzeć kawie, czy słodyczom, które same przychodzą na mój widok, nie mam pojęcia jak znajdują się później w mojej buzi... Zęby do nasza "wizytówka". W końcu tak wiele osób po pierwsze patrzy na twarz. Na szczęście lampa wraz z żelem na 10 zabiegów przychodzą mi z pomocą. Gadżet jest bardzo łatwy w obsłudze i mogę z niego korzystać kiedy tylko mam na to ochotę. Na instagramie na pewno będę chwaliła się efektami. Możecie znaleźć mnie tutaj: <klik>. 
Oczywiście oprócz lamp do wybielania zębów mamy wiele innych produktów, a są to m.in. pasty, które możecie znaleźć na przykład na stronie amora.pl. O sklepie pisałam już Wam w tym poście :<klik>.  Nasze ulubione kosmetyki możemy znaleźć tam o wiele taniej. Ostatnio dla ułatwienia nam zakupów została stworzona funkcja zapisywania swojego koszyka, a to świetny sposób, który może ułatwić m.in. pokazanie swoich ulubieńców, must have, zestawów kosmetyków, którymi zrobiliśmy makijaż, dodanie własnego podpisu, jedna opłata za paczkę i darmowa dostawa. A więcej o tym możecie przeczytać tutaj: <klik>. Zobaczcie cudowny koszyk "makijaż wieczorowy": <klik>. Uwielbiam te kosmetyki!
zestaw do wybielania zębów- White With Style

5 komentarzy:

  1. Słyszałam różne opinie o wybielaniu zębów. Sama nawet chciałam podjąć się tego zabiegu, jednak dentystka powiedziała, aby lepiej tego nie robić, przynajmniej w moim przypadku. Ten zestaw wygląda jednak wg mnie na bezpieczny sposób wybielania zębów. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pewnie tak, nie na wszystkie zęby jest to odpowiedni zabieg :(.

      Usuń
  2. Jestem ciekawa, jaki bedzie efekt ;) na pewno widac bedzie zmiane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa efektu :D u mnie tak jak u Patrycji dentysta powiedział, żebym tego nie robiła :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekty zależą od predyspozycji genetycznych. Dobrym wyjściem jest metoda nakładkowa, którą wybielamy aż do uzyskania satysfakcjonującego efektu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia