Krople do oczu HYABAK.

niedziela, 17 września 2017

Zapomniałam, że w kategoriach mojego bloga "zdrowie i uroda" jest również zdrowie. A w końcu to chyba ważniejsze od urody. Dlatego dzisiaj zaczynam to nadrabiać i na pierwszy ogień idą nawilżające krople do oczu HYABAK. W paczuszce, którą dostałam mogłam znaleźć nie tylko krople, ale również coś przytulnego (ręczniczek) i coś do poczytania (książka). I takim oto sposobem siedzę sobie na plaży, moje oczy pracują prawidłowo, ja mogę się zrelaksować czytając książkę. Dzięki nawilżającym kroplom do oczu HYABAK moje oczy są mi wdzięczne za odrobinę relaksu każdego dnia. Codzienne nawilżenie to podstawa. Krople nie zawierają żadnych konserwantów dlatego mogą ich używać nawet alergicy. Dzięki zastosowaniu innowacyjnego systemu ABAK pozostają sterylne bez użycia substancji konserwujących, które mogą dodatkowo podrażniać oraz uczulać oczy. Jako jedyne dostępne na rynku krople HYABAK zawierają filtr UV, który pełni dodatkową funkcje ochronną dla oczu. Pamiętajcie, że aby w pełni chronić oczy przed promieniowaniem słonecznym należy również nosić okulary przeciwsłoneczne. Unikalna hypotoniczna formuła nie tylko sprawia, że oczy są nawilżone, ale także stabilizuje film łzowy, dzięki czemu uzyskamy szybszy i dłuższy efekt ulgi i komfortu. HYABAK można stosować bezpośrednio na soczewki kontaktowe. Sugestia dla Marysi: ponieważ blog jest mocno urodowy proponowałabym aby na koniec napisać kilka słów na temat tego dlaczego warto, aby każda dziewczyna miała nawilżające krople w swojej kosmetyczce tak, jak mamy zwykle przy sobie puder, błyszczyk czy tusz do rzęs. Przedstawmy krople jako must have damskiej kosmetyczki:
- kiedy mamy zaczerwienione, zmęczone oczy - po zakropieniu efekt jest natychmiastowy, będziemy wyglądać na wypoczęte i czuć się świeżo
- Kiedy np. podczas spaceru wpadnie nam coś do oka lub mamy uczucie
ciała obcego
- Kiedy długo siedzimy przed komputerem - rzadziej mrugamy przez co oczy
są narażone na wysuszenie
Koniecznie napiszcie czy stosowaliście i co o nich sądzicie.

11 komentarzy:

  1. akurat rozglądam się za nowymi kroplami moze te przetestuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkt musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie je sprawdzę! Świetny wpis ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada na ekstra produkt! Świetny wpis 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak zdrowie jest bardzo ważne ! super post chcemy więcej ! :* buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarowno krople, jak i ksiazka bylyby dla mnie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To cos dla mnie! A raczej dla moich oczu 💙

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają interesująco! WOW! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Faktycznie tak często zapominamy o oczach, a są tak ważne! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. O coś zdecydowanie dla mnie! Muszę go koniecznie sprawdzić bo jestem mega ciekawa <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne krople do oczu. Super recenzja.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia