Fashion tasted on people.

środa, 3 stycznia 2018

Kiedyś żyłam tutaj bardziej po literacku. Od kiedy moje studia zaczęły dotyczyć bardziej MEDYCZNYCH przedmiotów, a nie jak jeszcze za czasów liceum POLONISTYCZNYCH moja wena opadła na sam dół. Kiedy muszę tutaj coś napisać muszę się nieźle pozbierać. Ale Wiecie sami, że to dla mnie sama przyjemność! 
Chciałam Was przywitać w nowym roku i na ten okres życzyć wszystkiego co najlepsze! Bardzo dziękuję Wam, że jesteście tutaj ze mną i podoba Wam się to co robię. Staram się ile mogę, ale nie jestem modelką, fotografem, polonistką... Mogę Wam zaoferować jedynie moją pasję. 
Macie jakieś noworoczne postanowienia? Ja jakoś nigdy ich jeszcze nie miałam i nie zbieram się jak na razie żeby je mieć. Żyję chwilą i nie potrafię sobie nic obiecać. Może to źle... Ale co poradzę... Mogłabym sobie obiecać, że jednak poradzę, ale... nie chce mi się. 
WSZYSTKIEGO DOBREGO!
czapka- brooklynbutik / bluza- answear / rajstopy- veera / buty- CCC / spódniczka- no name / torebka- Armani Jeans / zegarek- chronostar

28 komentarzy:

  1. Ale mega stylówka! Totalnie w moim stylu i mega chętnie sama bym się ubrała w nią!!! No super *.* Co do postanowień, ja zawsze na początku roku mam tyle na głowie, że postanowienia to zły pomysł, wolę robić je w innych terminach ;) Jeżeli chodzi o pielęgnację to bardzo chętnie zimą wprowadzam postanowienia, o aktywność fizyczną gdy zaczyna się robić ciepło i uważam że to dużo lepsze rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look, super 👌 😊 ja również nie robię żadnych postanowień noworocznych, nie jestem pewna czy bym je zrealizowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna sesja

    https://skucinskafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ponawiam postanowienia z tamtego roku - udało mi się je spełnić, ale można to zrobić jeszcze lepiej i do tego będę dążyła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Zazdroszczę śniegu, bo u mnie to tylko deszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna Stylizacja! Spódnica mega mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja co roku miałam jakieś postanowienia i co roku nic z nich nie wychodziło. W 2017 nie miałam żadnych postanowień i okazało się, że był to najlepszy rok w moim życiu :)) Ciekawe co przyniesie 2018! Dla Ciebie również wszystkiego najlepszego, ale przede wszystkim dużo motywacji i pozytywnej energii oraz możliwości spełniania marzeń :))
    No i oczywiście przecudna stylizacja i świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia w zimowej scenerii. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Ja zaczęłam tym razem rok bez postanowień, staram się nie wybiegać zbyt daleko w przyszłość. Nie wszystko człowiek może sobie poukładać tak jakby tego chciał, ale często postanowienia pomagają w dobrej organizacji czasu i pracy, więc nie wykluczam, że jeszcze coś sobie postanowię - styczeń się dopiero zaczął :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia, mnie też tak po prostu często czegoś się nie chce nic na to nie poradzimy, myślę, że dobijająca jest ta pogoda, gdy ciągle pada i jest ciemno nasz organizm przestawia się na tryb odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita sesja! Bardzo podoba mi się połączenie kolorów! Niby klasyka, a jednak wyglądasz bardzo oryginalnie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdjęcie z tej serii wymiata <3 cudownie wyglądasz , taka PAni zima <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny zegarek. Generalnie cala stylizacja mi sie podoba ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. stylizacja jest genialna do tych zdjęć - wyszło cudnie
    obseruje

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne polaczenie! Uwielbiam tiulowe, kobiece spódnice i wlasnie uświadomiłam sobie że brakuje mi takiej w mojej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  15. torebka mnie zachwyciła, może dlatego, że mam podobną nude

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna spódnica ! ja postanowien nie mam w tym roku , jakos nawt nie czuje ze nowy rok nastał :D :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna czapka;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw! Bardzo mi się podoba takie połączenie :) A jakie piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia i ten klimat :) Sam outfit bardzo uroczy, kolorki i zestawienie przemawiają do mnie. Pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku ale urocza zdjęcia. Zazdroszczę takiej zimy. U mnie nie ma ani grama śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie robię postanowień noworocznych, wolę jak cały rok się coś dzieje, więc nie mam takich podsumowań :) Fajne zdjęcia, w zimowej scenerii Ja w tym roku nie nacieszyłam sie śniegiem

    OdpowiedzUsuń
  22. Te Twoje zdjęcia są świetne! :) WOW!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, szczególnie ta piękna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny outfit! :) I cudowna spódnica :) Bardzo mi się podoba <3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) https://youtu.be/g6DdX51fnxM

    OdpowiedzUsuń
  25. Warto przeczytać jakąś dobrą książkę raz na jakiś czas... A stylizacja fajna, choć mało orginalna :) podoba mi się czapeczka :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna stylówka, podoba mi się i bluza i spódniczka:)
    Kochana- pasja wystarczy;):*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia