Glany: buntownicza nastolatka czy słodka dziewczynka?

poniedziałek, 22 stycznia 2018

źródła zdjęć: <klik> <klik> <klik> <klik> <klik>
Czym są glany?
Glany zawsze kojarzyły mi się z militarnym motywem. Są to buty dość masywne i twarde. Trzeba je dobrze roznosić. Prawdziwy glan ma być butem, który jest niezniszczalny! Na pierwszy rzut oka ma straszyć i bronić kiedy trzeba! Dobrze dobrane glany mogą na wiele lat służyć nam w związku idealnym, bez żadnych dziur, przetarć i innych uszczerbków na zdrowiu. Jeśli ich jakość jest dobra to z całą pewnością posłużą na lata.
Marki- co warto kupić?
Na rynku jest bardzo wiele marek, jednak jedne z lepszych to DR. MARTENS, ALTERCORE, STEEL. Właśnie tą polecaną przeze mnie trójkę możecie znaleźć na stronie EOBUWIE. Dr Martens chyba najbardziej słynie z glanów o bardzo dobrej jakości- bez porównania. Mam wrażenie, że są to buty, których nawet po prostu nie da się zużyć. Na pewno nie są tanie, ale warto zainwestować w coś, co posłuży nam na lata.
Czy trzeba jakoś szczególnie o nie dbać?
Jeszcze raz powtarzam: jakość, jakość, jakość! Jeśli na nią postawisz to Twoje glany nie będą potrzebowały jakiegoś specjalnego preparatu czy jakiegokolwiek specjalnego traktowania. Są osdoby, które nigdy ich nie pastują, a nawet nie czyszczą!
Jak nosić glany?
ZBUNTOWANA NASTOLATKA- to wersja dla prawdziwych fanek ciężkiego brzmienia. Taka wersja wygląda troszkę mniej kobieco, gdyż zazwyczaj zestawiamy ją ze spodniami. Aby dodać całości uroku można postawić na delikatną lub bardzo obcisłą górę. Glany mogą stać się Twoim ulubionym obuwiem. A może już są?
ROCKOWA DZIEWCZYNA- dość odważny pomysł! Co o nim uważasz? Łącząc glany z koronkową sukienką to z pewnością niebanalny efekt. Stylizacja staje się wtedy bardzo oryginalna. Można je również połączyć z ciemnymi rajstopami, to trochę mniej odważne, za to bardziej bezpieczniejsze i mniej zwracające uwagę. Polecam również zwrócić uwagę na to, że najlepiej wybrać wersje mini spódniczki/ sukienki, gdyż dłuższy krój będzie optycznie skracał nogi.
KAŻDA KOBIETA- glany można po prostu nosić do wszystkiego!
Przygotowałam specjalnie dla Was dawkę inspiracji:
źródła zdjęć: <klik> <klik> <klik> <klik> <klik>
źródła zdjęć: <klik> <klik> <klik> <klik> <klik>
A Wy co myślicie o glanach?

23 komentarze:

  1. No dla mnie w tym wieku,to już nie bardzo,ale dla nastolatki czemu nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Glany mi się zawsze z metalami kojarzyly, ale można fajne zestawić je w wersji dziewczęcej ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swego czasu glany nosiłam nawet w lato! Do tego dłuuugie skarpetki i się szalało :) Piękne to były czasy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś non stop nosiłam glany , dzięki Tobie zachcialo mi się do nich wrócić :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie nosiłam, nie są w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie nosiłam glanów, chociaż zawsze mi się podobały ale wydawało mi się, że do mnie nie pasują - albo ja do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie glany najkorzystniej wyglądają z długą spódnicą lub z jeansowymi spodniami :) Takie zestawienie najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja glanow nie miałam nigdy. Chyba te buty nie są w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam glonów ani nawet butów do nich podobnych. Co prawda jak ja byłam nastolatka nie robiło się takich śmiałych połączeń teraz zdecydowanie lepiej można bawić się modą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście uważam, ze glany są całkiem ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O dziwo nigdy glanów nie miałam, ale podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam przekonana do glanów, ale chyba zaczynam do nich dojrzewać 🙈❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię taki styl, jednak nigdy nie nosiłam glanów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Plany nosiłam do wszystkiego. Są praktyczne i wiecznie modne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kiedyś miałam glany w militarny wzorek! To już w ogóle hardcore był! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przypomniały mi się czasy gimbazy i LO kiedy to tylko w takich butach się paradowało do szkoły, wiosna lato jesień zima:D
    I chyba mi przeszła już ta gaza..:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię kiedy ktoś inny je nosi lubię w stylizacjach u innych ;) sama nie mam takich botki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pamiętam doskonale czasy kiedy sama chodziłam w glanach, w podstawówce, w liceum miałam już inny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lepiej czuję się w delikatniejszych butach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Swoje stare glany nadal trzymam w szafie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia