Kochany lipcu...

poniedziałek, 20 lipca 2020

Kochany lipcu... Zachęcasz do trwania. Takiego po prostu - tu i teraz. Świeżo skoszona trawa, śmiech dzieci bawiących się przy lesie, śpiew ptaków. Żar lejący się z nieba i ta radość. te lato jest wyjątkowe, tak samo jak i ostatnie miesiące. Nigdy się nie spodziewałam, że może być aż tak wyjątkowe. Ale ja wciąż tu jestem taka sama, momentami przestaje oddychać aby chłonąć ten kojący wiatr i aby łapać momenty. Lubię patrzeć w niebo - dodaje mi spokoju. Już straciłam poczucie czasu. Stosuję tu pośród niebieskich kwiatów, które wystawiają główki i cieszą się tym wszystkim razem ze mną kołysząc się na wietrze. Wszystko emanuje spokojem w gra w spokojnym cichym rytmie. Wszystko jest takie autentyczne i prawdziwe...przyroda i moje myśli. 

Kochany lipcu...

Kochany lipcu...jesteś piękny. Uczysz mnie tak wiele - radości i wytrwałości. Już prawię Cię nie ma, a jednak jesteś. Czekam co przyniesiesz za rok. Ten rok mimo wszystko był niesamowity. 

stylizacja- na-kd LOUNGE

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie <3. Mi również podoba się kolor tej sukienki :).

      Usuń
  2. Wszystko razem wygląda cudownie! Marzę o zdjęciach na polu Maków i właśnie na polu chabrów😍
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentujesz w tej zwiewnej letniej sukience na łonie natury :> uwielbiam takie klimaty <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia