Pudełeczko beGLOSSY KIERUNEK NA PIĘKNO (czerwiec 2020).

środa, 22 lipca 2020

W pudełeczku beGLOSSY "Kierunek na piękno" znalazłam same pełnowymiarowe kosmetyki. Na pewno przydadzą się one podczas urlopu, a także i w domowym zaciszu - wieczornym SPA. W pudełku znalazło się na pewno coś dla każdego: pielęgnacja, kolorówka i coś do włosów.

NATURE BOX - Szampon do włosów w kostce z olejem awokado

Cena: 22.99zł/85g

To już mój drugi szampon w kostce, który znalazłam w beGLOSSY. Pierwszy raz był to szampon marki Biovax w kwietniowym pudełeczku <klik>. Jeszcze mam go w swojej łazience i używam na zmianę z innym micelarnym szamponem NIVEA. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się u mnie ten. Czy wiecie o tym, że jedna kostka odpowiada około dwóm płynnym szamponom o pojemności 250ml. Nic dziwnego, że mój BIOVAX jeszcze jest w łazience!
 

BELL HYPOALERGIC - Metallic Liquid Lips

Cena: 19,99zł/4.7ml

Kolejnym produktem w pudełku była metaliczna szminka w płynie od Bell Hypoalergic. Odcień ma naprawdę bardzo ładny, ale bardzo intensywny i rzeczywiście metaliczny, mocno połyskujący. Będzie fajna na jakieś większe okazje, ja nie lubię takich mocnych odcieni na co dzień, tym bardziej połyskujących i latem. Teraz jak w większości miejsc i tak trzeba chodzić w maseczkach nawet i nie maluję ust.

GOLDEN ROSE DREAM LIPS LIPLINER - Trwała kredka do ust

Cena: 8.90zł/1.4g

W boksie znalazłam jeden dodatkowy produkt dla klientek VIP. jest to trwała konturówka do ust marki Golden Rose o numerze 533. Kolor jest bordowy/śliwkowy.Tak jak szminkę powyżej na pewno na razie będę używać rzadko. Ogólnie jako tako konturówek nie używam zbyt często, a czasem nawet wykorzystuję po prostu na całe usta jako tako w formie pomadki, nie samego konturowania. Uwielbiam mat i w przyszłości na pewno ją wykorzystam.

ORGANIC LAB - Maseczka do twarzy

Cena: 11.99zł/2x6ml

Kolejnym produktem jest maseczka do twarzy i pochodzi z edycji limitowanej. ORGANIC LAB prezentuje się jako marka, która w swoich maskach glinkowych wykorzystuje nanotechnologię, która opiera się na wykorzystaniu nanocząsteczek metali szlachetnych i półszlachetnych z ekstraktami oraz olejami roślinnymi. Ja bardzo lubię maseczki i na pewno ją wypróbuję. Już jestem jej bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi.
s

GOT2B BYE FLYAWAYS - Bezbarwna maskara do włosów

Cena: 19.99zł/16ml

To jest kosmetyk, który zaskoczył mnie najbardziej. Jest to bezbarwna maskara, która ma za zadanie ujarzmić niesforne kosmyki. Jestem jej bardzo ciekawa i czy rzeczywiście się sprawdzi i czy dobrze będzie trzymać włosy w miejscu, aby fryzura była idealnie gładka. Mam nadzieję, że nie będzie też sklejać zbyt bardzo włosów, aby nie wyglądały jak spryskane lakierem. Nie lubię też zbyt sztywnych włosów.

AA INTYMNA - Nawilżający żel do higieny intymnej

Cena: 13.69zł/300ml

Kolejnym kosmetykiem jest hipoalergiczny żel do higieny intymnej, który zawiera 95% składników pochodzenia naturalnego. Marka AA jest już mi od dłuższego czasu znana. Mimo wszystko za żelami do higieny intymnej nie przepadam, podobno nie są wcale takie dobre do stosowania. Podobno PH miejsc intymnych z zewnątrz jest takie same jak reszty skóry i nie ma co kupować innych niepotrzebnych specyfików.

L'BIOTICA MILK THERAPY HAIR MASK - Maska regenerująca do włosów w formie czepka

Cena:22.30zł/30ml

Bardzo ciekawa sprawa, nigdy nie miałam jeszcze do czynienia z taką maską. Brzmi naprawdę świetnie! Zazwyczaj gdy nakładam maskę nie daje już nic na włosy, niektórzy dają czepki itp. Nie znam się kompletnie na tym, więc jak macie jakieś spostrzeżenia to dajcie proszę znać. Jestem bardzo ciekawa jak taka maska dokładnie będzie wyglądać - obstawiam właście coś na wzór jednorazowego czepka. To super komfort szczególnie podczas różnych wyjazdów.
Podsumowując produkty beGLOSSY w pudełeczku "Kierunek na piękno" warte są około 110zł według cen podanych na ulotce. Jak zwykle pudełeczko możecie kupić na beglossy.pl w cenie 39-49zł w zależności od tego którą wybierzecie subskrypcję.

Jak oceniacie zawartość?

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia